Tuesday, December 8, 2009

Everything Gonna be Alright!

Sedar tak sedar selang beberape minggu lagi akan msk tahun 2010.Cepatnye mase berlalu.Tahun depan aku da pasang niat nak kerje dgn bsungguh².Tak kire la ape nak jadi,yang penting poket saye penuh yer.

Ahhh!Actually,aku pun penat dek kerana aku kini bz mhadiri training di PJ.Bermula seawal 9.00am - 7.00pm!!!Sampai umah aku pun lunyai..

Erm,training..memang fun!But still aku tk boleh lupe kawan² aku kat tempat kerje lame aku.Alih² aku dapat pesanan ringkas(amboi!)dari kawan aku yg still stuck kat sane.She says that"Bila aku g kt ko(mungkin ttinggal perkataan tmpat aku yg lame)aku rndu sgt dkt ko.im a lonely ranger"

Ape yg dpt aku kate kan ialah,kita memang rapat,but the fact is friends come and go kan..Sooner or later kt akan mninggalkan org atau insan yg kt syg demi mengejar cita2.All I can say is,be strong and stick around!

Tk kisahlah ape org nak ckp kan?Fkir2 blk,sampai ble org tu sanggup nak mengata?Mbuli?Mmerli?Betul tk?!Jangan bimbang syg..kan aku ckp org centu tk lame?

No comments:

Post a Comment